Monday, February 14, 2011

My First Blog posting and My Favorite picture so far of 2011

Hi all,
Welcome to my blog...dah lama nk buat blog nie tp slalu tak ada masa n tak tahu apa nk diletakan kt dalam blog nie. Walaubagaimana pun since saya start blajar pasal kamera nie saya rasa its time for me untk ada blog...at least saya blh letak kn process pembelajaran saya pasal photography dan apa2 saja mengenai nya. Saya juga blh letakn gambar yg saya ambik dan dikonsikan pada smua tentang apa yg saya pelajari n nampak.
Insyaallah kalau ada kelapangan saya akan selalu update blog ini....Sekiranya ada apa2 kritikan dan komen2 membina untuk saya lebih bagus dalam bidang ini adalah amat dialu-alukan....Terima Kasih....

Here goes my first picture....as of now it was my fav of all so far....gambar nie pn ada dalam Wall of Fame group DSLR 1 Hari 1 Foto...http://fbdslrmalaysia.blogspot.com/2011/02/wall-of-fame-11-feb-2011.html (klik pada gambar untuk gambar yg lebih besar)...
Gambar ini actually di ambil di ofis saya..sbb kt opis nie ada 1 lorong yg tak tahu laa mana pya designeer buat...kita org smua pelik....gbr ni adalah cubaan untuk ambik gbr perspektif style...dan di 'tilt'kan akan npk lbh menarik....


and the next fav of now is this one....gambar nie di ambil semasa bercuti di Singapore @ Marina Bay Sands Sky Park....which is 200meters above sea level....gambar ini juga tersenarai dalam Wall of Fame 1 Hari 1 Foto DSLR group....http://fbdslrmalaysia.blogspot.com/2011/02/best-of-best-kasih-sayang.html


No comments: