Tuesday, March 22, 2011

Cover Family Day as un-Official Photographer untuk blajar n tambah skill

First time cover outdoor event corporate yang mana saya bukan pun official photographer (OP) tapi sebab nk belajar saya luangkn masa saya untuk mengambil dan mencuba berbagai2 settings yg sesuai untuk event ni. Banyak yg saya pelajari especially pasal aperture & shutter speed yg sesuai bila event cam nie.. (kebanyakan guna f/8-11 dan berbagai shuter spped sbb byk gbr movement) dan 1 lg bila masa yg sesuai nk guna fill in flash...antara lain yg saya belajar cam mana n bila nk capture best moment bila dlm event so kna slaluj ready...sampai anak saya pn tk terlayan sbb sibuk ambik gbr (sorry omel...)...btw smua gbr2 nie di ambik guna D3000 kit lens sajaha....Pada OP hari tu mintak maaf kalu saya ada menggangu anda (seboleh mungkin saya cuba x cover atau mengatasi anda hari tu..)...so enjoy the pictures (actually ada byk lg nie...hehehe)...smua gbr2 dlm nie adalah un-edited...cuma ltk watermark jer.....and komen2 are appreciated....TQ
Untuk gambar2 lain sila tengok di FB page saya......





















1 comment:

EB said...

Bro gmbr ke-3 tu lau ambik low angle lg cantik kot just my opinion je la.. Sbb slalu lau sya ambik grouping photo sya ambik low angle.. nmpk lg nice..