Tuesday, March 15, 2011

Studio Session Outing anjuran Beautiful by Annasha dan kawan2

Sessi studio anjuran Beautiful by Annasha nie sbnarnya dh lama...last year lagi...tp sblum nie tk ada blog so x blh nk bercerita lah pasal sessi nie...Memang best sgt2 studio session nie...klu sapa2 tk pernah buat session tk studio nie cuba2 lah sbb byk yg kita blh belajar....studio yg kita org pegi adalah kt Shah Alam Perfect Picture Studio yg di uruskn oleh pasangan suami isteri yg sgt2 sporting.....dh few time BA buat session kt sini sbb tpt dia mmg selesa dan cukup alatan smua....masa session nie kawan2 otai saya trut serta skali antaranya Roy, Along, Tahir dan Remy...makeup hari tu pulak di buat oleh wife saya Annasha dan direction di bantu oleh Imran....mula2 ingat senang laa nk wat setting kt studio nie...rupanya2 mmg susah gak laa...especially pasal lighting dia...kt mana dan macam mana nk ltk lighting tu biar kna dgn apa yg kita nk tunjukan....pasal setting kt kamera pulak tk byk yg kna tukar skali set trus blh pakai sampai abis n maybe blh tukar sekt2 jer....dgn bantuan otai2 nie laa saya cuba2 lah ambik gbr guna kit lensa saya jer....hehehhe....n it turn out memuaskn lah bg saya yg baru balajar nie....tq also pada talent hari tu yg sporting Leeya Deen dan Nandang....cant wait for next session....











No comments: